A készlet programozása

 A készlet programozására két különböző felület áll rendelkezésre. Mindkét programozási környezet ingyenesen letölthető, és a folyamatos frissítés is megoldott.

Az Abacusan – ArTeC Keltsd életre!©  készlet használata során Scratch alapú programozási felületet ajánljuk a megépített robotok életre keltéséhez, ami ismerős lehet a gyermekeknek pl. a Kódolás órája kapcsán Ennek a programozási környezetnek az elsajátítása és használata is nagyon egyszerű, a pedagógus részéről alapvető számítógép használati ismereteken felül előképzettséget nem igényel. A programozási felület használatára sajátélmény alapú továbbképzés keretében készítjük fel a pedagógusokat.

A grafikus felület ikonjai önmagukért beszélnek – így, bár a programfelület jelenleg csak angol nyelven érhető el, a gyermekek számára nem okoz problémát a nyelvi közeg.

block program_1

Közzétéve:
efop_source kategóriába sorolva